| Over letterbakken en een lief babietje...;-) | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() Een van de vele UFO's hier in huis is deze letterbak...... Heel enthousiast begonnen,op fijne aida met wel 8. |
||||||||
|
||||||||
| Over speelplek en springborduurtjes... | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() Hier op de deel hebben we een speciale speelplek voor Thomas,onder de Seizoensboom.....met het rotan bankje,stoeltje en tafeltje en allerlei bekend speelgoed van de. |
||||||||
|
||||||||
| Borduren van groot naar klein....;-) | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() Herkennen jullie hem nog? De Marquoir ABC ancien van Gigi Ries....begonnen in 2008 en klaar in 2009....Vandaag hebben we hem weer. |
||||||||
|
||||||||
| Een volle week....;-) | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() Wat een schatje he? De kleine Kate is ondertussen al meer dan een week oud en je raadt nooit waar ze al geweest is.....de dierentuin! Afgelopen zaterdag,lekker in. |
||||||||
|
||||||||
| Bijna Kerstmis.... | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() Afgelopen week werden er heel wat borduurtjes afgewerkt,zoals deze laars die dit jaar op onze kerstkaart stond....;-) |
||||||||
|
||||||||
| Home | « Newer Posts | Older Posts » |
Welkom op mijn weblog!
Ik ben een enthousiast quiltster, maar ook borduren, knutselen en tuinieren behoren tot mijn hobbies.
De koffie staat klaar, pak een stoel en kom er gezellig bijzitten.
Als je op "read more" klikt kan je het volledige logje lezen








