| Mijn favoriete rode hoekje..... | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() Een paar weken geleden heb ik mijn rode hoekje een beetje veranderd... Deze plank is echt mijn favoriet.... |
||||||||
|
||||||||
| Showtime! | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() Welk mal mens heeft nou griep op haar verjaardag? Ik dus....;-) Afgelopen dinsdag kreeg ik. |
||||||||
|
||||||||
| Liefs uit het Eekhoornnest....;-) | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() De gouden regen vindt het helemaal niet erg dat DE BOOM weg is......;-) Dit jaar zie je nog een gat maar volgend jaar zal het vast helemaal opgevuld zijn! |
||||||||
|
||||||||
| Over wonderen en maart roert zijn staart.....;-) | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() Al 60 Grannies....nog maar 17 te gaan! Wat zijn er toch veel leuke dingen te doen en te maken....alleen die tijd...altijd tijd te kort....;-) Ik pin wat af op. |
||||||||
|
||||||||
| Vol weekje.....;-) | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() Tjonge,wat verzamel je veel in dertig jaar.......dit is maar een klein gedeelte,de tijdschriften waar ik afstand van doe zullen we maar zeggen....;-) Ook een. |
||||||||
|
||||||||
| Home | « Newer Posts | Older Posts » |
Welkom op mijn weblog!
Ik ben een enthousiast quiltster, maar ook borduren, knutselen en tuinieren behoren tot mijn hobbies.
De koffie staat klaar, pak een stoel en kom er gezellig bijzitten.
Als je op "read more" klikt kan je het volledige logje lezen








