| Zonnebloemen en HERFST..... | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Genieten jullie ook zo van het mooie weer?![]() |
||||||||
|
||||||||
| Derde update letterbak..... | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
||||||||
|
||||||||
| Update april van de letterbak....;-) | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() Afgelopen weekend is er flink geborduurd.... |
||||||||
|
||||||||
| Thomas en de tweede update van de letterbak...;-) | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() Sorry hoor,ik zit nog helemaal. |
||||||||
|
||||||||
| Showtime! | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Julllie denken nu waarschijnlijk dat ik ons kleinkind ga showen...... Hahaha,nee hoor,de kleine zit nog heerlijk in mama's buik! We moeten gewoon geduld. |
||||||||
|
||||||||
| Home | « Newer Posts | Older Posts » |
Welkom op mijn weblog!
Ik ben een enthousiast quiltster, maar ook borduren, knutselen en tuinieren behoren tot mijn hobbies.
De koffie staat klaar, pak een stoel en kom er gezellig bijzitten.
Als je op "read more" klikt kan je het volledige logje lezen







