Zonnebloemen en HERFST.....
Genieten jullie ook zo van het mooie weer?


Posted by ikorniquil1 at Aug 05, 2013 5:55 AMCategory: Borduren
Tags:

Derde update letterbak.....


Na een super geslaagde Kroningsdag is het al weer de eerste.
Posted by ikorniquil1 at May 01, 2013 6:36 AMCategory: Borduren
Tags: top

Update april van de letterbak....;-)

Afgelopen weekend is er flink geborduurd....

Posted by ikorniquil1 at Mar 30, 2013 3:42 PMCategory: Borduren
Tags: top

Thomas en de tweede update van de letterbak...;-)


Sorry hoor,ik zit nog helemaal.
Posted by ikorniquil1 at Feb 28, 2013 11:59 PMCategory: Borduren
Tags: top

Showtime!
Julllie denken nu waarschijnlijk dat ik ons kleinkind ga showen......
Hahaha,nee hoor,de kleine zit nog heerlijk in mama's buik!
We moeten gewoon geduld.
Posted by ikorniquil1 at Feb 20, 2013 9:11 AMCategory: Borduren
Tags: top

Home« Newer PostsOlder Posts »