| Over bloemen,borduurtjes en nog het een en ander... | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() Eindelijk weer een dagje ZOMER! Er bloeit van alles in de tuin... ![]() |
||||||||
|
||||||||
| Kringloopkriebels.....;-) | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| In de afgelopen jaren hebben jullie hier regelmatig iets gezien dat ik uit de kringloop heb gehaald en door middel van verf,borduurtjes etc weer een tweede leven heb gegeven...;-) Zo was er dit ronde tafeltje met metalen. |
||||||||
|
||||||||
| Over een klein beetje lente en eekhoorns.... | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Vanochtend leek het wel een beetje LENTE..... Hier een bosje sneeuwklokjes in de zon..ook de hamamamelis bloeit volop... ![]() Read more... |
||||||||
|
||||||||
| Even voorstellen..Jodocus! | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() Goedemorgen,ik ben Jodocus ,na een vrij langdurige en ietwat moeizame bevalling ben ik dan toch eindelijk tot leven gebracht met hulp van Anke die al. |
||||||||
|
||||||||
| Over virussen en een stitcherie of kruissteek....? | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() Hebben jullie je ook al opgegeven voor de Scrappy Huisjesquilt van Jeanneke? Ik heb alle restjes alvast opgezocht en gesorteerd.... want natuurlijk. |
||||||||
|
||||||||
| Home | « Newer Posts |
Welkom op mijn weblog!
Ik ben een enthousiast quiltster, maar ook borduren, knutselen en tuinieren behoren tot mijn hobbies.
De koffie staat klaar, pak een stoel en kom er gezellig bijzitten.
Als je op "read more" klikt kan je het volledige logje lezen








