| Het laatste blokje..... | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
En dan is het 29 december...het laatste blokje wordt gemaakt....niet te geloven...het is me gelukt!!!! |
||||||||
|
||||||||
| Fijne Kerst en een Gezond,Gelukkig en Creatief 2017!l | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Langzamerhand is het hier echt Kerst geworden....de meeste boodschappen zijn in huis...er is gepoetst,het bestek glimt en overal zie je. |
||||||||
|
||||||||
| FEEST! | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Is het geen schatje? Rene maakte dit quiltje voor zijn ouders die 19 december maar liefst 65 jaar getrouwd zijn....De witte. |
||||||||
|
||||||||
| Even bijpraten...;-). | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Dit is over van de pepernotencake die ik gisteravond had gebakken.....;-) Vanochtend kwamen Ellie,Jeanine Ria en Ineke. |
||||||||
|
||||||||
| Home |
Welkom op mijn weblog!
Ik ben een enthousiast quiltster, maar ook borduren, knutselen en tuinieren behoren tot mijn hobbies.
De koffie staat klaar, pak een stoel en kom er gezellig bijzitten.
Als je op "read more" klikt kan je het volledige logje lezen







