| Even bijkletsen... | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() Afgelopen weken zijn voorbijgevlogen.....;-) Zag het er in het begin nog zo uit.... Dankzij de inspanningen van Rene.... |
||||||||
|
||||||||
| The Weather Forecast.....;-) | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() Gisteravond de laatste steekjes gedaan aan de Weather Forecast.... En dan te bedenken dat het idee voor deze quilt begonnen is aan de keukentafel....een. |
||||||||
|
||||||||
| Kom in de Kas! | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() Afgelopen zaterdag was het Kom in de Kas,in de Kas kan alles.....;-) Voor het eerst een combi van kas en kunst...een twaalftal bedrijven zetten hun deuren open,de. |
||||||||
|
||||||||
| Home |
Welkom op mijn weblog!
Ik ben een enthousiast quiltster, maar ook borduren, knutselen en tuinieren behoren tot mijn hobbies.
De koffie staat klaar, pak een stoel en kom er gezellig bijzitten.
Als je op "read more" klikt kan je het volledige logje lezen






