| Over koekjes,ballen en een kalkoentje... | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Verleden week zag ik heerlijke koekjes bij Shirly voorbijkomen...mmmmmm!! Dus de walnoten werden gekraakt... ![]() Er werd een lekker deegje gemaakt met. |
||||||||
|
||||||||
| Breikransje....? | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Haha,het leek hier woensdagochtend wel een breikransje....;-)![]() Iedereen in de. |
||||||||
|
||||||||
| Quilt & Zo en ballen breien... | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() Afgelopen week kwam Quilt&Zo nr 12 uit.... En daarin staat ook een patroon van ons! Van de zomer mailde Tineke ons of we een patroon wilden. |
||||||||
|
||||||||
| Mooi rood is niet lelijk....;-) | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() Dit is een stukje van de quilt van Sharon Schamber:" Crimson Promises" ..... Read more... |
||||||||
|
||||||||
| Tadaaah....en de winnaar is.....???? | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Vanavond was het zover...alle namen werden op de lootjes geschreven en in de hoed van DH gestopt....;-)![]() Nog een paar stukjes Smackos erbij om het voor. |
||||||||
|
||||||||
| And the show goes on.... | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Soms dossen mensen zich heel speciaal uit voor zo'n quiltshow...;-).![]() Soms zien de booths er ook heel speciaal uit...;-) |
||||||||
|
||||||||
| And the winners are..... | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kijk,dit is Megan Farkas,ze heeft met haar quilt de Future of Quilting Award gewonnen,helemaal met de hand gemaakt... Staat ze er niet. |
||||||||
|
||||||||
| Howdy y'all!! | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Afgelopen donderdag vertrokken we naar Houston,na een voorspoedige vlucht van 10 uur kwamen we rond 14.00 uur plaatselijke tijd aan...de auto. |
||||||||
|
||||||||
| Home |
Welkom op mijn weblog!
Ik ben een enthousiast quiltster, maar ook borduren, knutselen en tuinieren behoren tot mijn hobbies.
De koffie staat klaar, pak een stoel en kom er gezellig bijzitten.
Als je op "read more" klikt kan je het volledige logje lezen









